joi, 22 august 2013

Eu si fantomele mele.

"Cat ai fumat azi?"
Mult.
"De ce?"
Pentru ca imi lipseste.
"Ce iti lipseste?"
Imi lipseste cel mai bun drog pe care l-am luat vreodata. Acum,in lipsa lui,ce pot sa fac?
Imi sufoc plamanii cu mult fum.
"Ai impresia ca e bine acum? Uita-te la ceas. De ce nu dormi la ora asta, copilo?"
Pentru ca mai adaug o noapte nedormita la colectia mea. -zambet ironic
"Pe cine incerci sa pacalesti? Zambetul fortat de pe fata ta spune totul."
El era cafeaua mea din fiecare noapte. Acum nu mai e si nu mai pot dormi,mare lucru.
"Mare lucru? Pai e mare lucru. Ti-e dor,a? Nu vrei sa recunosti dar te cunosc mai bine decat te cunosti tu."
Auzi,cine esti tu sa-mi deranjezi nesomnul?
"Eu? O fantoma a trecutului,ma gandeam sa-ti deschid ochii. Ti-e dor?"
Da,mi-e dor. Mi-e dor sa privim stelele impreuna si sa il vad cum inalta un biet zmeu. Mi-e dor de ochii si de zambetul lui. Mi-e dor sa impartim aceeasi tigara,mi-e dor sa ma tina in brate,mi-e dor de tot ce era inainte si acum nu mai e.
"Imi vine sa rad,copilo. Vrei sa spui ca ti-e dor de toate minciunile lui. Esti naiva si o stii prea bine. Cum ai putut sa-l crezi?"
Poate pentru ca imi placea.
"Ce? Minciuna? De cand si pana cand iti plac tie minciunile?"
Poate doar ale lui,erau tare credibile. Atat de credibile incat incepeau sa-mi placa.
"Lasa-l in pace."
Vreau sa-l iert.
"Asa ceva nu se iarta."
Mi-e dor.

"Lasa,lasa,ai treburi mai importante de facut acum."
El era cel mai important pentru mine.
"Ai uitat sa-ti mai joci rolul principal in filmul tau."
M-am inlocuit cu el si imi placea.
"Iti placea sa ce? Sa te chinui? Te trezeai in fiecare dimineata si primul gand era el. Daca nu-ti vorbea te simteai prost toata ziua."
Cum pot sa-l uit?
"Esti singura stapana a gandurilor tale."
M-am obisnuit atat de mult cu suferinta incat acum face parte din mine.
"Schimba-te ! Opreste-te cand ajungi sa te intrebi ce se intampla cu tine. O sa te pirzi,copilo. Si-mi pare rau. Uita-te la ceas,e prea tarziu..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu