miercuri, 11 septembrie 2013

E simplu.

Si cum imi placea sa o spun mereu...MULTUMESC CA EXISTI.
Multumesc.
Multumesc ca prin simpla ta prezenta imi amintesti cine sunt. Cu tine sunt eu,nu trebuie sa ma feresc de nimic.
Multumesc pentru...
Pentru un simplu zambet care imi apare pe fata cand ma trezesti dimineata cu cate un mesaj.
Pentru ca esti atent la lucrurile marunte care ma fac fericita.
Pentru ca ai fost mereu aici. 
Pentru ca mereu gasesti cuvintele potrivite.
Pentru ca totul pare mai usor cu tine.
Pentru ca tu esti tu si nimeni nu te poate inlocui.
Pentru ca ai fost si esti muza mea de atatea ori.
Pentru toate gandurile impartasite.
Pentru asteptarea fericirii cu tine.
Pentru imbratisari.
Pentru amintiri.

P.S. Pot sa te pup in coltul gurii? Hai,zambeste pentru mine.

Un comentariu:

  1. frumoase randuri... ai grija, nu uita sa multumesti pentru puterea de a vedea toate aceste elementele ce intr-un manunchi puse alcatuiesc dragostea... multumeste dragostei pentru cea mai mare putere... puterea de a iubi...

    RăspundețiȘtergere